“LES SEUES DADES SEGURES”
Informació en compliment de la normativa de protecció de dades personals
A Europa i a Espanya hi ha normes de protecció de dades pensades per protegir la seua informació personal d’obligat compliment per a la nostra entitat.
Per això, és molt important per a nosaltres que entengui perfectament què vam fer amb les dades personals que li demanem.
Així, serem transparents i li donarem el control de les seves dades, amb un llenguatge senzill i opcions clares que li permetran decidir què farem amb la seua informació personal.
Per favor, si una vegada llegida la present informació li queda algun dubte, no dubte a preguntar-nos.
Moltes gràcies per la seua col·laboració.
¿Qui som?
- La nostra denominació: Organisme Autonom Municipal Junta Local Fallera De Torrent
- El nostre CIF / NIF: Q4601328J
- La nostra activitat principal: Organitzacion sense ànim de lucre de la Falles en el municipi de Torrent. Es conposa de 28 comissions falleres.
- La nostra adreça: Carrer Bellido, 8, 46900 – Torrent (València/València)
- El nostre telèfon de contacte: 610 35 22 48
- La nostra adreça de correu electrònic de contacte: secretaria@fallasdetorrent.com
- La nostra pàgina web: https://falles.torrent.es
Estem a la seua disposició, no dubte a contactar amb nosaltres.
Contacte amb el nostre delegat de protecció de dades
Sap que a la nostra entitat comptem amb un delegat de protecció de dades al qual pot enviar totes les seues reclamacions, dubtes i suggeriments sobre l’ús de la seua informació personal?
El nostre delegat de protecció de dades és AUDIDAT 3.0, S.L. i pot contactar amb ell a través de la següent adreça de correu electrònic:
- spita@audidat.com
¿Per a què vam fer servir les seues dades?
Amb caràcter general, les seues dades personals seran usades per poder relacionar-nos amb vostè i poder prestar-li els nostres serveis.
Així mateix, també poden ser usats per a altres activitats, com enviar-li publicitat o promocionar les nostres activitats.
¿Per què necessitem fer servir les seues dades?
Les seves dades personals són necessàries per poder relacionar-nos amb vostè i poder prestar-li els nostres serveis. En aquest sentit, posarem a la seva disposició una sèrie de caselles que li permetran decidir de manera clara i senzilla sobre l’ ús de la seva informació personal.
¿Qui va conèixer la informació que li demanem?
Amb caràcter general, només el personal de la nostra entitat que estigui degudament autoritzat podrà tenir coneixement de la informació que li demanem.
De la mateixa manera, podran tenir coneixement de la seva informació personal aquelles entitats que necessitin tenir-hi accés perquè puguem prestar-li els nostres serveis. Així per exemple, el nostre banc coneixerà les seves dades si el pagament dels nostres serveis es realitza mitjançant targeta o transferència bancària.
Així mateix, tindran coneixement de la seva informació aquelles entitats públiques o privades a les quals estem obligats a facilitar les seves dades personals amb motiu del compliment d’ alguna llei. Posant-li un exemple, la Llei Tributària obliga a facilitar a l’ Agència Tributària determinada informació sobre operacions econòmiques que superen una determinada quantitat.
En el cas que, al marge dels supòsits comentats, necessitem donar a conèixer la seva informació personal a altres entitats, li demanarem prèviament el seu permís a través d’opcions clares que li permetran decidir sobre això.
¿Com vam protegir les seves dades?
Protegirem les seues dades amb mesures de seguretat eficaces en funció dels riscos que comporti l’ ús de la seua informació.
Per a això, la nostra entitat ha aprovat una Política de Protecció de Dades i es realitzen controls i auditories anuals per verificar que les seues dades personals estan segures en tot moment.
¿Enviarem les seues dades a altres països?
Al món hi ha països que són segurs per a les seues dades i d’altres que no ho són tant. Així per exemple, la Unió Europea és un entorn segur per a les seues dades. La nostra política és no enviar la seua informació personal a cap país que no sigua segur des del punt de vista de la protecció de les seues dades.
En el cas que, amb motiu de prestar-li el servei, sigui imprescindible enviar les seues dades a un país que no sigui tan segur com Espanya, sempre li demanarem prèviament el seu permís i aplicarem mesures de seguretat eficaces que redueixin els riscos de l’enviament de la seua informació personal a un altre país.
¿Durant quant temps vam conservar les seues dades?
Conservarem les seues dades durant la nostra relació i mentre ens obliguin les lleis. Un cop finalitzats els terminis legals aplicables, procedirem a eliminar-los de forma segura i respectuosa amb el medi ambient.
¿Quins són els seus drets de protecció de dades?
En qualsevol moment pot dirigir-se a nosaltres per saber quina informació tenim sobre vostè, rectificar-la si fos incorrecta i eliminar-la un cop finalitzada la nostra relació, en el cas que això sigui legalment possible.
També té dret a demanar el traspàs de la seua informació a una altra entitat. Aquest dret s’anomena “portabilitat” i pot ser útil en determinades situacions.
Per sol·licitar algun d’aquests drets, haurà de realitzar una sol·licitud escrita a la nostra adreça, juntament amb una fotocòpia del seu DNI, per poder identificar-lo.
A les oficines de la nostra entitat disposem de formularis específics per demanar aquests drets i li oferim la nostra ajuda per a la seva formalització.
Per saber més sobre els seus drets de protecció de dades, pot consultar la pàgina web de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).
¿Pot retirar el seu consentiment si canvia d’opinió en un moment posterior?
Vostè pot retirar el seu consentiment si canvia d’opinió sobre l’ús de les seues dades en qualsevol moment.
Així per exemple, si vostè al seu dia va estar interessat/ada a rebre publicitat dels nostres productes o serveis, però ja no desitja rebre més publicitat, pot fer-nos-ho constar a través del formulari d’oposició al tractament disponible a les oficines de la nostra entitat.
¿En cas que entengui que els seus drets han estat desatesos, on pot formular una reclamació?
En cas que entengui que els seus drets han estat desatesos per la nostra entitat, pot formular una reclamació a l’ Agència Espanyola de Protecció de Dades, a través d’ algun dels mitjans següents:
- Seu electrònica: www.agpd.es
- Adreça postal:
- Agència Espanyola de Protecció de Dades
C/ Jorge Juan, 6
28001-Madrid - Via telefònica:
Telf. 901 100 099
Telf. 91 266 35 17
Formular una reclamació a l’ Agència Espanyola de Protecció de Dades no comporta cap cost i no és necessària l’ assistència d’ advocat ni procurador.
¿Elaborarem perfils sobre vostè?
La nostra política és no elaborar perfils sobre els usuaris dels nostres serveis.
No obstant això, poden existir situacions en què, amb finalitats de prestació del servei, comercials o d’un altre tipus, necessitem elaborar perfils d’informació sobre vostè. Un exemple pot ser la utilització del seu historial de compres o serveis per poder oferir-li productes o serveis adaptats als seus gustos o necessitats.
En aquest cas, aplicarem mesures de seguretat eficaces que protegeixin la seva informació en tot moment de persones no autoritzades que pretenguin utilitzar-la en el seu propi benefici.
¿Usarem les seues dades per a altres finalitats?
La nostra política és no usar les seues dades per a altres finalitats diferents a les que li hem explicat. Si, no obstant això, necessitàssim fer servir les seues dades per a activitats diferents, sempre li demanarem prèviament el seu permís a través d’opcions clares que li permetran decidir al respecte.